problems!

1. jag har inga pengar.
2. jag har inga kläder.
3. lönen kommer att gå åt till kreta :)
4. jag måste till gina, och gina finns inte i övik! ;o

jag måste till umeå..
jag måste ha ngn som vill följa med till umeå..
jag måste ha ett körkort, snart!

goddag!

make me happy
skickat av: camilla

Naken behöver du ju inte gå.

Du har väl kvar trosorna du fick av mig.

Dom där fina rosa med blommor på och fåglar var det också på dom.

Och bh behöver du väl bara låna av din mor.

Du har väl B75 som hon :)

2009-07-15 @ 18:24:29
skickat av: Stina

JAAAAG har körkortet snart och då finns jag där för dig! umeå väntar på dig ju!!! :)

2009-07-18 @ 21:56:16
URL: http://stinalundblad.blogg.se/

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0