reor i mitt hjääärta

jag har kommit på en sak.
jag älskar när det är reor lite här och där!
bror min tipsade mig om junkyard.se, en sida med en massa snygga (och billiga) märkeskläder.
ett till plus på listan är  att det just nu är 40% rabatt på hela sortimentet!
jag måste be honom beställa lite kläder åt mig, attans att man inte är arton! ;o

på måndag blir det nog en tripp ner till sundsvall, och har jag tur kanske jag får träffa älskade frida! usch, det är så längsen jag träffade henne nu! vad ska jag gissa på? fyra år sen kanske? ;o det är galet! iallfall, om du läser detta ska du veta att jag saknar dig som en galing!

och hur glad blev jag inte idag då när mamma skriker nere ifrån köket; "ewe! ditt lönebesked har kommit!"
typ såhär ;-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------;
det är ganska mycket! :) nu ska jag se om jag kan få upp jocke så han kan hjälpa mig att göra av med en del av lönen! :)
tjingeling!


make me happy
skickat av: sara

du får väl beställa den på adlibris! de brukar ju ha snabb leverans. :) jag ska nog läsa lite i min bok som jag påbörjade i vintras sedan. den är skriven av en bödel från andra världskriget. lite grotesk stundtals, men jag är härdad. :)

2009-07-21 @ 20:25:50
URL: http://smuls.blogg.se/
skickat av: sandra

förlåt ewe, men det heter rabatt.

pluggis uatn liv, förlåt.

2009-07-22 @ 13:39:34
URL: http://sandragimbson.blogg.se/

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0