03.06.09

Jag känner mig helt virrig.
Dagen börjar med att jag halvt försover mig, får skäll av mamma för att det står yoghurt på bordet, blir halvt sen till bussen (tror jag iallafall, men det slutar med att bussen är 10 min sen.), när jag sedan kommer till skolan märker jag att jag har sovmorgon och att jag har tagit fel på dagarna och tror att det är tisdag när det i själva verket är onsdag!

usch vad less jag blir! nu sitter jag iallafall i biblan och hoppas på att matilda får gå efter hennes betygsnack.
nu märker jag också att det är någon som har bytt plats på två knappar på tangentbordet.. moget värre.
nu kommer jag att vara sjukt irriterad exakt hela dagen.

och jag törs nästan gissa att vi kommer att förlora matchen ikväll också bara för att någon däruppe verkar vara emot mig idag :(

datorn är sjukt seg förövrigt. och jag tror att jag är på väg att få en känning.
och sofforna är säkert upptagna nu. :(

hejdå!

make me happy
skickat av: camilla

Andas lilla vän...andas.

2009-06-03 @ 19:07:47

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0