04.06.09

Jag känner mig typ irriterad idag igen.
Jag fick reda på innebandybetygen idag och på A-kursen fick jag ett VG. Jag hade inte förväntat mig ngt annat heller då mina fyspoäng var typ sämst.

I B-kursen däremot ligger jag på gränsen mellan G och VG. Det är här jag blir så irriterad! Mina fyspoäng har gått upp hur mycket som helst och mina inlämningsuppgifter har jag fått bra betyg på, men eftersom jag nästan hatar innebandy pga lite speltid mm, och mest pga alex och hans attityd och allt så vet Jocke inte om han kan sätta ett VG på mig!
Jag tänker fan inte acceptera att G pga Alex.
Det är ju inte mitt fel att han aldrig låter mig spela och att han gör så att min motivation ligger långt åt helvete.


Nu ska jag springa bort en massa irritation.
Jag tänker inte ge mig. Jag ska ha ett VG.

hejdå.

make me happy

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0