05.06.09

jag hatar tanter som stannar mitt framför ingången på willys.
jag hatar tjocka barn som sätter sig på golvet och grinar för att han/hon inte får den sockrigaste sockerbomben i affären.
jag hatar tanter/farbröder, eller helst tanter&farbröder, som stannar och pratar med andra tanter/farbröder mitt i gången!
jag hatar att handla på fredagar när varenda pensionär är ute och söker efter extrapriser överallt i övik.
BENSINEN KOSTAR DUBBELT SÅ MYCKET PUCKON!!


jag ska fixa en sida där man kan handla direkt på nätet så allt gamfolk kan få stå och trängas ifred!

hejdå.

make me happy
skickat av: morsan

Ja, gumman. Där tycker vi lika! Listan kan göras lång. Visst hatar man.....

Kram

Morsan

2009-06-05 @ 21:49:49
URL: http://susannep.blogspot.com/
skickat av: camilla

Ja, gör det.

För jag vet EN person som kommer att handla på nätet och slippa åka till affären och möta en massa folk.....Din mor.

2009-06-06 @ 11:15:00

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0