08.05.09

sista måndagen i tvåan blev inte ens av!
det var riktigt skönt att få sova ut exakt hur länge jag hade velat idag eftersom jag var ledig fram till fyra, eller.. det kunde ha varit skönt iallafall..

dagen började ashärligt, jag vaknade 8, hur utvilad som helst. solen sken och jag tänkte; en perfekt morgon att sola lite kanske? jag gick ner och fixade frukost, men när jag satte mig vid bordet började hela rummet snurra. jag började svettas som en gris och mådde sjukt illa. jag sprang in till toan och svimmade lite på golvet. eller jag vet inte om jag svimmade på riktigt men det blev alldelens svart för ögonen och det kändes som jag somnade. det var inte likadant som det brukar bli när jag svimmar. det var inget allvarligt dock, jag satt redan ner på golvet, lutandes mot väggen. efter min lilla tupplur gick jag och gjorde ett nytt försök till frukost men jag slopade idéen och hoppade ner i soffan, drack lite nyponsoppa med is och somnade. jag vaknade sedan vid ett nångång och gjorde lunch. eller.. jag stoppade in rislådan i micron :B den fick jag i mig iallafall. efter en hel bunt med richard scarrys äventyrsvärld, som för övrigt är världens bästa barnprogram, var det dags att sticka iväg på avslutningen med ibg.

vi hade match mot 1orna, som fick smisk! :D haha, småbarn. det känns jättetråkigt att vi inte kommer att ha jocke längre, han har varit världens bästa tränare/lärare. vi fick iallafall reda på att vi kommer att få en lärare som har jobbat på höglandskolan. jocke hade tydligen haft honom och han tyckte att han var bra så vi får hoppas på det bästa! :)

nu ropar mamma på att jag måste hjälpa henne med maten. jag vågar inte säga emot!
hejdå!

imorn blire frissan förresten, SKÖNT! :D

make me happy
skickat av: morsan

Du skulle bara våga säga emot din mor...;/

Kram

Morsan

2009-06-09 @ 09:14:23
URL: http://susannep.blogspot.com/
skickat av: Hanna

tss vi fick ju knappast smisk! :O

2009-06-09 @ 15:51:17
skickat av: emma

Sv: Måste fan vara så.

2009-06-10 @ 10:55:19
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/
skickat av: Anonym

Nä, när Suss ropar är det bäst man rusar.

Respekt kallas det.....NOT.

2009-06-11 @ 19:23:50

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0