16.06.09 dag2

salla är den DRYGASTE människan jag vet.
jag har så sjukt ont i huvet sen igår och kan vi gissa vad hon gör dååå?

jo, hon..
"sjunger", sover i bilen så jag måste göra allt själv (!), sticker in fingrarna i revbenen på mig, trycker på mina lår som jag.. inte.. har träningvärk i, hon blåser mig i ansiktet medan hon låter som en brunstig häst, eller det kan vara tärnor.. mm. mm. mm. mm. mm.

snart är det lunch vilket betyder att vi ska ut bland folk, jag hoppas verkligen att hon behärskar sig lite iaf!

hejdå!

make me happy
skickat av: Anonym

Sv: Precis. Wow

2009-06-16 @ 21:09:31
skickat av: emma

Sv: <3

2009-06-17 @ 23:12:50
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0