18.06.09 dag4

wiiho, här går dagarna fort!
jaa.. igår hände ingenting faktiskt. vi satt med plastpluttarna till klockan tre ungefär sen åkte vi hem för det var match.
mot hägglunds, :(
vi förlorade :(
och jenny fick rött kort, HAHA. you deserved it biatch! :D

nu sitter jag här.. och har "paus".
den är till typ fyra.
eller tills jocke är klar med sina böjar.

salla sitter här, ovanligt tyst.
kan det vara för att jag för en gång skull inte har ont i huvet? ;s
eller så var det för att hon är less på sin egen röst sen bilturen till&från matcompaniet?
hon bjöd på.. ja, jag vet inte riktigt vad jag ska kalla det. jag tror att hon sa att det var sång, men jag vet inte om jag kan hålla med om det? det var med som.. tortyr, långsam och plågsam tortyr!

nu ska jag glida omkring på facebook tils grabbarna är tillbaka.
tjing!

make me happy

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0