fredag

ååh, så skönt. jag fick vara ledig idag! :)
istället för jobb blev det en dag på staden med emma och elin.
vi åkte först ner till hamnen, men där upptäckte vi att alla grejer öppnade klockan tre, klockan var då kaske halv tolv. fiasko.  iallafall tänkte vi att detta inte skulle förstöra en sån fin dag så vi gick upp till wayne's och både emma och jag tog en istee med melonsmak! hur gott som helst, jag hade lätt kunnat sluka i mit tre liter minst! dyr var det dock så jag fick nöja mig med min mellankopp. :B när vi satt där upe på wayne's såg vi snyggida gåendes ner för torget så vi ringde henne och hon kom upp. mycket trevligt :) det känns fortfarande konstigt att se dig bruden! <3

efter wayne's gick vi ner till hamnen igen. där var det en cool snubbe som åkte typ nån slags vattenskoter? han hoppade och höll på, ganska coolt faktikst!

nej, nu ska jag försöka få i mig nånting att äta.

två frågor;
1. vad kan man äta på sommaren när det är så varmt att man tappar all aptit? ;o
2. var kan man köpa stora linnen som man kan ha till typ stranden med bikinin under? ;o

tjing!

make me happy
skickat av: emma

1. VATTENMELON IN MY HEART! (L) Går alltid ner i lilla magen.

2. Gina Tricot ofc. Jag kan handla åt dig när jag åker till Sthlm ;)

2009-06-26 @ 15:40:55
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/
skickat av: morsan

Middagen i "dag" var väl inte helt fel, ellr???!!!

2009-06-26 @ 21:14:28
URL: http://susannep.blogspot.com/

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0