lördag

det blev ingen hamnfest för mig igår, även fast planerna lutade åt det hållet.
det blev en tjejmiddag med mamma istället och det tycker jag är minst lika trevligt.
mamma hade köpt en hel massa olika skinkor, meloner, jordgubbar, potatissallad, oliver, sånna orangea frukter i prasselpapper om ni fattar vad jag menar? , mimosasallad och lite sånt. jätteskönt att äta något annat än en stek när det är såhär varmt! ;o

nu är väskan färdigpackad och snart drar vi ut till stugan, den bästa platsen på jorden! :)
har ni tråkigt får ni mer än gärna följa med!

- 2 kilo, five to go!

make me happy
skickat av: emma

Sv: Tack själv. <3

2009-06-27 @ 13:06:01
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/
skickat av: camilla

Skinka= ändan

Meloner= pattar

Vad åt ni egentligen?

Ja, snacka om tjej middag.

2009-06-27 @ 19:38:59

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0