morgonkonversationer

p: kom nu så far vi!
e: nej, jag vill inte åka om jag bara ska sitta där ute och vänta..
p: du kan övningsköra, men då måste du köra med släpvagnen..
e: det kan jag ju inte, jag har ju bara kört typ fyra gånger!
p: nejdå, det är ingen skillnad.
e: nä, det vill jag inte.
p: NÄHÄ, MEN KOM INTE OCH GNÄLL ATT DU ALDRIG FÅR KÖRA SEN DÅ! :@

s: KUL ATT DU FÖRSTÖR FÖR HELA FAMILJEN!
e: vadfan har jag gjort nu då?
s: du kunde ju iallafall följt med!
e: jag vill inte sitta där ute och vänta på att få åka in till stan igen för att jobba!
s: cpjävlahora! det enda du gör är att du förstör, för ALLA!


detta mina vänner är vad jag får stå ut med om dagarna, gud vad jag älskar mitt liv!

make me happy

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0