söndag

klockan är mycket och jag borde ha packat klart, sanningen är att jag inte ens har börjat ;o
i väskan ligger halvt uppackade träningskläder som kommer att lämna äckliga svettdofter i den. mycket bra.
det kommer bli stressigt imorn och det är mitt eget fel, heja mig.

jag måste börja med att packa det jag kan.
sen in till stan för att köpa solskyddsklet, flipflops och om jag har tid en ny bikini om det finns nån bra. :)

nu ser jag på en noshörnsflörlossning på tv. mycket intressant måste jag inte säga.
usch, många ungar är ju söta när de föds. förutom fåglar.. och valpar, och kattungar.. eller.. de flesta är äckliga när de föds.. förutom bäbisar, dom är coola! :D iaf, en noshörning är äcklig när den föds. värsta klumpfoten!

jaja, nu ska jag sluta prata om noshörningar och istället kolla om min tvätt är färdig!
vuxenpoäng till ewe!

godnatt!
robin, du ska få sån smisk imorn! :) <3

make me happy
skickat av: camilla

Vart ska du åka?????

2009-06-30 @ 09:19:47

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0