arnäs- kb

7.45 ringde väckarn.eller ja, 7.35 kom pappa upp och väckte mig, :( lagomt damp man får.

när ställde du klockan?
om tio minuter!
jaha, men varför vaknar du nu får då?

iallafall.
jag fick stå första perioden. det gick bra, inga mål insläppta och tre gjorde framåt, alla gjorda av bergman.
lagomt härlig motvind fick jag och det var blött som fan, man var rädd varje gång man tog i bollen. aja, inga katastrofer.
andra perioden stog rebecca och samma där, inga mål insläppta. arnäsmålisarna är på hugget :D
det var kallt, snöigt och blåsigt + var skid-speakern asdryg. seriöst, vem vill veta exakt allt om alla deltagare? nej tack, jag tror vi klarar oss utan den informationen.

ooooch tillråga på allt förbannat, :B blind-olsson var linjeman! :| jag vet inte hur många gånger han gjorde helt uppenbara fel? typ varannat domslut TYP! du  var väl pensionerad, eller hur var det? :o

och johanna, jävla knä. hoppas det inte är ngt allvarligt, det hade varit onödigt. :(

och inget kina blev det. känns jättetråkigt..
jag saknar dig så fruktansvärt ida carlsson. känns bra att du är på väg hem snart iallafall.
jag älskar dig fortfarande, (:
puss!

make me happy
skickat av: caroline

haha, var där och hade dömning igår också - skidspeakern va sjukt jobbig!! :P

2009-03-08 @ 14:11:57
URL: http://carroback.blogg.se/

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0