ibg-träning, vardag och innebandyträning

jepps, första dagen efter lovet. inte alls så jobbigt/drygt som jag trodde att det skulle bli faktiskt. det var skönt att få träffa alla igen efter circus två veckor.

veckan börjar som vanligt med ibg-träning. den var som vanligt. dryg, svettig men ganska najs.
najsigast var när jocke skulle visa sina explosiva utfallssteg! haha, fifan, bästa på lääänge, det gjorde fan min dag! haha, han hade jeans.
tajta jeans.
han har muskliga lår.
för muskliga lår, tydligen!
schhhhprack lät det, och där rök sömmen! hela benet sprack, haha.

sen återgick vi till vardagen igen.
vi hade geografi. med stig. det är inte det roligaste kan jag lova.
vi fick se på fashionshowfilmen iaf, haha. den är knas.
slutet är asbra, bara det gör det värt att komma! :)

sen hade vi.. naturkunskap där vi snackade om andningen. inget kul hände.
efter det hade vi första lektion med thomas efter hans afrikaresa. vi fick höra om de ändrade planerna och det känns faktiskt både skitläskigt men ändå, på samma gång känns det askul! :)
sen var dagen slut helt plötsligt.

träning. ja, vad ska man säga. det är inte länge kvar nu. det känns såååååååååå skönt. att bara kunna koncentrera sig på fotbollen. jepps, nu lägger vi ned detta ett tag.

och nu är det nått reseprogram på tvn. lagomt taggad man blir att lämna landet för ett tag. få lite värme. lite sol. lite mindre sverige. det hade jag inte tackat nej till!

nu sticker jag.
puss!


make me happy
skickat av: caroline

haha, schhhhhhhhhhhhprack!

2009-03-09 @ 22:27:10
URL: http://carroback.blogg.se/
skickat av: emma

Sv: Det finns bara en Jonas. Och han tillhör just nu lyckliga lilla mig :)

2009-03-10 @ 08:09:47
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/
skickat av: hannah

sv: det komma bli ascooolt! ;)

2009-03-10 @ 10:07:44
URL: http://hannahnorbeerg.blogg.se/

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0