jag har tråkigt.

Svaret på alla frågor ska börja med första bokstaven i namnet.

1. Vad heter du? Ewelina
2. Ett ord på 4 bokstäver? Elak 
3. Flicknamn? Elina
4. Pojknamn? Erik
5. Yrke? Elektriker
6. Färg? eee.. Eldröd?
7. Klädesplagg? E.. det finns inget! :o
8. Mat? Engelska scones
9. Sak i badrummet? Eltandborste
10. Plats/stad? Egypten
11. Orsak att vara sen? En seg tant går över gatan och halkar
12. Något man skriker?  hElvette!
13. Film? Elizabethtown
14. Något man dricker? Energidrycker, :B
15. Artist? Erik hassle
16. Djur? Elefant
17. Gatunamn? Emmavägen
18. Bil? Excalibur
19. Sång? En elefant balanserade (8)
20. Aktivitet med mer än 1 deltagare? E-sport

emma, nu får du inte kopiera mina svar, :o
det var svårt!
puss.

make me happy
skickat av: emma

HAHA! lugnt. jag tänker inte kopiera det ;b

2009-03-05 @ 16:36:09
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/
skickat av: sandra

jag fattar inte, vadå plats/stad: egypten? :b

2009-03-06 @ 15:30:49
URL: http://sandragimbson.blogg.se/

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0