matcher

jepps, (detärettnajsord) idag spelades det två matcher för min del.
den första, med div5, slutade 2 (ochetthalvt) 1. emma s och veronica gjorde målen. jag stog första halvleken, sen bytte jag av med jessica. sedan sa pappa att jag skulle byta om till utespelare. o.m.g! jag har ingen kondis what so ever men jag dog inte. inte så mycket iallafall. jag gjorde inget vettigt, men ack vad roligt det var :)

andra matchen var med div3. vi spelade mot husum som tydligen har gått upp i tvåan. det hade jag helt missat. heja mig och min braiga koll! tummenupp. det började inte alls bra. de tog ledningen och de höll den till halvlek. jag bytte av med rebecka och det hände inte mycket alls. inte förns en halvtimme in i andra. då lyckas de göra mål igen..
två-noll med en kvart kvar att spela. inte bra, inte bra alls. meen ida domeij gör två-ett på frispark när det återstår.. tio min.
sedan gör hon det igen, inte på frispark dock. jag vet inte hur det gick till men jaja. sen när det är kanske en minut kvar trycker persson in sista målet! :D asbra! vi vann med 3-2 mot husum div2. inte illa, inte illa alls.

ikväll blir det kyckling och potatis.
sen ostkrokar.
HAHA emma!
och HAHAHAHAHAHAHAH!!!!! till jakob som kom för att kolla så husum skulle spöa arnäs. det gick ju sådär!

puss på det! :)

make me happy
skickat av: caroline

bra att du har koll ewe ;)

2009-03-14 @ 18:44:02
URL: http://carroback.blogg.se/
skickat av: emma

Jag överlevde utan ostkrokar. Jag somnade på stört istället och nu har jag sovit cirkus 14 timmar. Haha, det knasiga att jag är fortfarande trött!

2009-03-15 @ 10:55:33
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/
skickat av: camilla sjöström

Hur kunde Husum förlora??

Jag trodde att vi Husumborna är vinnare.

(Jag är då det)

Puss.

2009-03-16 @ 12:12:10

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0