skola, sova och bakning

japp, dagen började med skola. en massa modevisningsjobb. vi är snart klar med det mesta faktiskt! :)
när jag kom hem satte jag igång med baket. två satser snoddas är klara, sista blir bakad imorn av lillasyster.

jag har haft sjukt ont i huvet hela dagen!
jag fick en underbart härlig huvudmassage av ingela, (: tack snälla, du är lika underbar som massagen! <3
huvudvärken släppte tills jag kom hem. jag crashade på soffan och sov mellan fyra och halv sju. det var härligt.
middag, handling och bakning stod på min att-göra-lista.

skriven och gjord.
två av tre satser är klara.
bra jobbat ewelina maria pettersson!

nu ska jag hjälpa salla med en bokrecention.
sen ska jag he på scrubs.
sen ska jag sova.
:)

GRATTIS till sandra, robin och anton som fyller år idag! :)

make me happy
skickat av: emma

Duktigt gjort ewelina pettersson!



Sv: Naw tack :) Vilken låt? ;o

2009-03-11 @ 16:03:05
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/
skickat av: camilla sjöström

Du är en flitig tjej.

Hur hinner du med allt?

(lik din mor.)

Nu ska du ha en riktigt bra dag i morgon och försök att ta det piano. Det är ju ändå din födelsedag.

Puss på dig./ Camilla.

2009-03-11 @ 20:00:16

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0