vår

nu jäklar är det inte långt bort.
jag sitter i mitt rum, alldelens vid fönstret och jisses vad varmt det är!
på ett sätt känns det sjukt bra.
vår betyder ju ett steg närmre sommaren.
ett steg närmre sommarlov (som förövrigt är mitt sista ;o)
ett steg närmre turkiet!
ett steg närmre.. pengar!

sommar är bra, och nu skriver jag om ngt jag inte ens hade en tanke på att skriva om. men jaja.

min söndag kommer att bestå av fotbollsträning.
naturkunskap.
geografi.
matte.
engelska &
the trip.
med andra ord; en massa plugg.
det känns inte kul, men det måste göras.

lika bra att börja innan man åker iväg.
puss!

make me happy
skickat av: camilla sjöström

Jaha, är blogga att plugga.

Iså fall pluggar jag också :)

Turkiet???

Vad menar du med det?

Ska du dit?

Utan mig????????

2009-03-16 @ 12:14:14

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0