23.05.09, del 2

nu är jag nyss hemkommen från julija :)
vi hade sjukt kul! allt från elefantmasker till grisar och spindelmannen och hemgjorda masker till en massa annat kul.

allt började med västerbottensostpaj. efter det var det dags för tårta, shots och ostkrokar. sånna där hårda, goda. :D
MUMS!

vi satt mest och pratade ute på baksidan men senare när det snart var dags att bege sig in till stan så shakeade vi loss in tha kitchen! vilken syn alltså, ett gäng grisar och en elefant som står och hoppar till Absolute kidz 4 eller vad det var.
Jag tror inte att jag har haft så kul på hur länge som helst! tack julija för ikväll!

nu är det en mygga i mitt rum, precis när jag ska sova.
inte lyckat :(

godnatt!

make me happy
skickat av: emma

Sv: JAG MED!

2009-05-24 @ 11:11:51
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/
skickat av: emma

Sv: Fattar du hur ont det gjorde? Kände tårarna i ögonen :(

2009-05-24 @ 14:23:56
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0