23.05.09

jag är fortfarande trött och har sjukt ont i kroppen.
jag måste iväg på stan idag.
och pappa ska dra med mig på örnexpo.
jag har hemska minnen därifrån.
ifjol fick matilda och jag stå där, jättelänge, medans alla andra fick avnjuta den sista konstgrästräningen för säsongen.
iallafall ska jag dit, face the fear, och liksom.. få bättre minnen kanske? haha, jag är trött som sagt.

och jag har tänk på en grej: på 7an, jag vet egentligen inte vad det är för kanal men ändå, där visar det iallafall typ två serier. om och om och om och om igen! en handlar typ om en tjej som blir kär i en typ helkonstig kille, jättekonstig serie som man inte fattar något av och den andra är en serie med reese witherspoon när hon var typ 10. hon är skitsöt, men den är jättedålig.

nu vet jag inte varför jag skrev detta. som sagt igen; jag är trött. och virrig.

nu kommer tjejen bli halv misshandlad av två män, men då kommer adam och slår ner dom. happy face.
haha, jag har sett på skiten för ofta känner jag.

nu ska jag fortsätta läsa nötknäpparen.

tjinkiplinki!

make me happy

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0