30.05.09

det är sjukt varmt ute, och vad gör man då?
egentligen behöver man inte göra ngt för att börja svettas men nu är det så att salla och jag ska ut och gå runt sjön.
om vi kommer iväg dvs. jag har väntat en timme, en hel timme, på att hon ska bli klar.

vi ser väl om jag överhuvudtaget kommer iväg.
jag ska gå och skynda på henne nu iaf.


hej.

make me happy
skickat av: camilla

Jag tror att jag såg er då ni gick runt Höglandssjön.

Inte hela tiden men när ni gick nere i lillskogen nedanför mormor.

Jag tittade ut och jag sa då till mormor.

-Visst är det där Ewe.

Just då gick ni bakom ett hus så mormor hann inte och se er.

Men jag tror att det va ni.

2009-06-01 @ 07:39:37

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0