bilkörning, IGEN.

jag körde alltså från coop och hem.
jag var så stolt över mig själv eftersom det inte blev ett enda kärringstopp, även fast jag typ chicken-raceade mot en långtradare vid rondellen. jag förlorade. anyway, när jag sitter och beundrar min fantastiska parkering läser jag emmas blogg. hon har kört till domsjö, jävla unge. orka förstöra mitt lyckorus :(

nu ska jag grina och sova.
hejdå!


make me happy
skickat av: camilla

Du ska vara stolt över dig själv.

Hon är hon och du är du.

Kom ihåg det.

2009-05-05 @ 10:47:06
skickat av: emma

Sv: BRA EWELINA! Precis. Jag är jag och du är du. Typ. Mwaaha. Fatta stolt jag är. Genom rödljusen. WOHO

2009-05-05 @ 15:48:28
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0