Hemma hos Emma

haha, kul att det rimmade utan att jag tänkte påt!

iallafall, nu sitter jag här medan emma sprang in i duschen.
usch, på emman är det en dokumentär om en tjej, runt trettion tror jag att hon var.
hon väger 500 kilo, ett halvt ton!
hur klarar man det?

för det första; hur mycket måste man äta för att gå upp så fruktansvärt mycket?
för det andra; varför stannar man inte när man har chansen?
för det tredje; hur klarar man att inte kunna röra på sig, att få liggsår som heter duga, att behöva väga sig på en sopstation för att det inte finns vågar som orkar en?

aja, jag tycker synd om henne. det är verkligen inget liv jag hade velat levt.
snart är emma klar så nu ska jag runda av.

jag ser inte framemot att kliva upp sex imorn.
och jag ser inte framemot att jobba.
men däremot ser jag framemot att få in lite cash! :)

puss och godnatt!

make me happy

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0