torsdag

jag hatar geografi nu.
vi har fått en uppgift som ska bestämma vårt betyg.
vår lärare har varit på circus fyra lektioner under läsåret.
ingen vet vad uppgiften går ut på.
jag måste höja mitt betyg från ett G till MVG om jag ska kunna bli sjukgymnast.

mitt liv är inte okey nu.

make me happy
skickat av: camilla

Geografi?

Det har jag ju lärt dig...

...Innan han far till Norge och sen till Finland och sen till England och sen far han till Amerika.

Och sen far han längst,längst,längst,längst bort till Kina och sen far han till Finland igen. Och sen far han till Norge och sen far han till Sverige igen....

Jag tror på dig,gumman!

Love You!

2009-11-12 @ 14:47:57
URL: http://cammo69.blogspot.com

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0