vill ni inte bli deprimerade, välj en annan blogg.

jag är så less, uttråkad och rastlös.
kan det bero på att övik är pyttelitet? - ja, det kan det.
kan det bero på att det inte finns något att göra i övik? - ja, det kan det.
kan det bero på att mitt liv går ut på att vara i skolan, göra läxor och träna? - ja, det kan det.
kan det bero på att höjdpunkten i veckan är fredagar då det nalkas ostkrokar? - kanske.

jag är less helt enkelt.
och jag vet; "framtiden kommer inte att bli som du har tänkt dig yadayadayada",
men på riktigt, vad som helst är bättre än det här.

men här kan jag inte sitta och beklaga mig, jag har ju läxor som väntar! kan ni gissa vad som händer ikväll? TRÄNING!

uäck, hejdå!


make me happy

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0