kreta, <3

okej, en sabbis;
vi satte oss i bilen, akte upp till umea, kakade mat, vantade och vantade, satte oss i planet, mamma slog en broshyr i huvet pa henne sjalv, ignorerade en jattesot kille pa planet som tankte vara snall och prata med henne, landade, hamtade vaskorna, satte oss pa bussen, kom till hotellet vid 1 pa natten, sov, vaknade, kopte frukost, letade upp poolen, badade, at en acklig, kall toast for typ hundra spann, badade, duschade, sminkade oss, gick till restaurangen, at middag, fick dricka raki (jag dor vad ackligt det var!), satt i baren och hade askul med bartendern, sov, vaknade, at frukost, gick till poolen, badade, at lunch, kopte glass och cola, badade, gick upp, duschade och nu sitter vi har.

imorn ska vi ner till stranden och steka och kanske ga pa stan lite, vi far se vad som hander.

detta var en kort sammanfattning av var resa sa langt.
jag glomde, vi traffade ett par pa planet som ar astrevliga! fran kramfors, varlden ar allt bra liten!
OCH INGELA! det finns en kille som ar sa galet lik Ted i how i met your mother! jag maste ta kort och visa dig!
nu ska jag kila innan det blir alltfor dyrt!

ha det bra hemma sa ses vi pa torsdag! :)


make me happy
skickat av: ingela

va :O:O:O ja det måste du!! och det låter ju supernice hittills! åh vad avis jag är >.< men chilla och njut ;)

2009-09-19 @ 16:45:18
skickat av: camilla

Grät min älskade syster på planet eller blir det bättre och bättre?

Ha det nu helt underbart men bli inte för brun :)

Älskar er.

2009-09-20 @ 09:07:16

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0