lördagskväll

tydligen gick det bra för sverige ikväll! jag själv, som inte har kanal åtta eller vad var det var matchen visades på, fick nöja mig att sitta och vänta på matchreferat från olika källor :B tyvärr råkade någon glömma berätta att sverige lyckades peta in 2-1 målet! ;o tur att nyheterna finns! 

nu sitter jag och försöker att hitta en massa bra musik som jag kan ta med mig till kreta. det går verkligen inte bra, jag måste få hjälp! finns det någon med bra musiksmak som kan tipsa? :)

och WAGKSNDGEKGYHJDOIYE! varför har man inte ett hm-kort? och varför är man inte arton?! jag vill verkligen, verkligen, verkligen, verkligen, verkligen, VERKLIGEN ha väskan som finns på hm's hemsida! den är underbar och jag är kär! finns det någon som är över arton, som har ett hm-kort, som vill beställa den åt mig skulle jag bli galet glad!

nej, nu ska jag skingra tankarna lite med sängen och en film. det tycker jag låter som en bra kombination! :)
godnatt alla.

make me happy
skickat av: camilla

Men HERRE GUD!!!

Mamma din är ju LÅÅÅNGT över 18 :)

2009-09-06 @ 08:35:56
URL: http://cammo69.blogspot.com
skickat av: Linda - ndaiL

va söt header du har!!

2009-09-06 @ 11:35:00
URL: http://ndail.blogg.se/
skickat av: Stina

Jaaaaaaaaaaag är ju 18!!! :)

2009-09-07 @ 10:12:05

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0