..

ingen kan ju ha missat de nys grupperna på facebook: Mamma ringer: "är du hemma?" ja, sen står man bakom hennes rygg ;PPppPPpp

vissa av dom är så roliga att jag kissar på mig.
på grillningen idag drygade vi oss med dom, exakt hela kvällen.
nu när jag loggade in på facebook ser jag att nån jävel har gjort en till.

IC3 ringer: "ska vi till Malawi?" jaa, sen åker man inte!! ;PPppPP

jag är så jävla besviken, hur kan man tycka att det där är KUL?!
vi har kämpat i två jävla år på att vi ska kunna åka och sen skiter det sig!

jag vet inte vad jag ska säga, jag blir så jävla arg.
vi behöver inte sånt här nu, det kanske är roligt om ett år, men inte nu.

make me happy
skickat av: emma

Sv: Haha, tråkigt :D

Jag har suktat efter den aslänge! Tänkte köpa den när jag fyllde år, men nu när den bara kostade 49 så slog jag till direkt :D

2010-04-22 @ 07:03:57
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0