fredagkväll

för ett och ett halvt dygn sedan var livet underbart.
då behövde vi inte oroa oss om vi kan åka till malawi eller inte.
vi behövde inte fundera på om det är värt att packa.
ingen tänkte på om det var värt att slänga bort pengar på en massa vacciner.
vårt största orosmoment var om vi skulle få plats med tillräckligt med bikinis i väskan..

nu känns det bara så jävla tungt.
allt slit och skit vi gått igenom, det kanske gått till spillo.
jag är less på att inte veta någonting.
ingen vet någonting, om någonting.
det jobbigaste är att ingen kan göra något heller.
väntan känns oändlig när man inte vet hur länge man måste vänta.
det hade känts bättre om någon kunde säga ett datum.
jag vill lägga mig ner och gråta, och vakna när det är över.

nu ska sova och hoppas på att detta är en sjuk mardröm som försvinner imorgon bitti.
håll alla tummar ni hittar, vi vill verkligen åka!
godnatt.

make me happy
skickat av: Camilla

Hoppas verkligen att ni kommer iväg.

<3

2010-04-17 @ 10:23:11
URL: http://cammo69.blogspot.com
skickat av: ingela

det känns hemskt, jag vill inte mer. det här som vi har längtat efter, jag orkar inte ha en resa till som jag planerat länge och som inte blir av, snälla snälla vindar sluta blåsa hitåt!!! VI SKA ÅKA, VI SKA!!!!!!!!!

2010-04-17 @ 19:38:24

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0