2010-12-28

jag har skrivit tre inlägg. läst igenom och raderat lika många. det jag kommer fram till i alla är att jag kommer att sakna detta år. sjukt mycket! jag vet att det återstår ett par dagar kvar, men eftersom mitt bloggande (hej!) inte hat varit superbra kanske det är lika bra att försöka summera nånting här och nu. (klockan är halv tre när jag typ påbörjar inlägget, varför är jag vaken nu?)

jag har upplevt så galet mycket bra iår. saker som jag aldrig hade vågat hoppas på!
Malawi, studenten, körkortet, jobb, nya nära och lite kära ♥.
det var ett tag sen jag mådde såhär bra.
nu trivs jag och tycker att vi kan frysa livet en stund.

fan vad djupt det här blev, men så är det.
nu ska vi försöka sova, imorn blir det mellandagsrea. spännande!

make me happy
skickat av: Emilia H

Ja, det har varit ett spännande år och allt jag kan säga är samma sak som jag sagt i minst 10år; vart i hela friden tar tiden vägen!? Det går alldeles för fort, men ett liknande år kanske kommer igen? ;-)

2010-12-28 @ 16:58:34
URL: http://holmlundemilia.blogg.se/

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0