en fundering

som alla vet sticker jag till afrika den 19 april.
som alla vet kommer resan ner ta över 24 timmar.
som alla vet är det ganska tråkigt att sitta på en buss i 10 timmar.
som alla vet är det ganska tråkigt att flyga.
och som alla vet brukar det gå ganska mycket bättre om man har någonting att fördriva tiden med, därför ska ni få ett uppdrag av mig; ge mig en massa massa boktips! so hit me with your best shot!
tjing!

make me happy
skickat av: emma

Har du läst ut min twlightbok? :b

2010-02-26 @ 06:53:52
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/
skickat av: Camilla

Jag har sååå många boktips.

Läs Jonas Gardells "ett ufo gör entré","Jenny".

Jag lovar att dom är bra.

Sedan har vi "Låt den rätta komma in".

Stieg Larssons böcker...kanon!

Camilla Läckberg säger dom ska vara bra.

Oj..här kan jag sitta hela dagen och berätta bra böcker.

Hoppas du nappar på någon av dom.

Puss på dig!

2010-02-26 @ 09:09:03
URL: http://cammo69.blogspot.com
skickat av: ingela

men ewe! vi kommer ju ha sällskap av varandra, det kommer inte alls bli tråkigt :D tidsresenärens hustru är en bra bok som det nu finns film av, och boken ska man ju alltid läsa först.

2010-02-27 @ 17:59:28

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0