jag vet inte.

jag har en spännande nyhet att berätta för mina tre trogna läsare!
på lördag tar jag första steget till ett nytt liv.
jag sticker över till landet med yllekoftor och.. andra.. norska saker.

håll tummarna på anställning och flytt allesammans!

make me happy
skickat av: Camilla

Vad ska du göra i Norge?

Kram!

2010-09-09 @ 06:31:29
URL: http://cammo69.blogspot.com
skickat av: Hjälper dig!

Vill du ha tips till en bättre blogg? Börja skriva med stora bokstäver och gör meningar.. OCH INGA ENTERSLAG... Bloggen ser så "ingetvärt" vill du mer läsare så skriv på sidan av bloggen i menyn vem du är och vad din blogg kommer gå ut på.. Tex den där resan jag läste om NORGE! Ett stort och större måste att få bloggen bättre och roligare att läsa.. Lycka till!

2010-09-12 @ 19:10:17
skickat av: Bella

bryr dig inte vad Josefine skriver , hon skrev exakt samma sak till mig och jag har läsare så det räcker.. Jag menar , bara för att du och jag inte vill bli kända på en jävla mes blogg ;)

jag diggar dig och din blogg :D<3

2010-09-29 @ 18:34:39
URL: http://isabellerikssson.blogg.se/

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din e-postadress (bara jag som ser den):

URL/bloggadress:

din åsikt :

Trackback
RSS 2.0